HR medewerker / Office manager

Bepaal je graag op de dag zelf wat je die dag gaat oppakken of heb je het liefst de hele weekplanning al tot in de puntjes uitgewerkt? Het is aan jou hoe je de functie inricht. Bij deze functie ben jij het aanspreekpunt voor je collega’s, voor vragen over bijvoorbeeld hun loonstrook of wanneer de AH weer eens langskomt met de boodschappen. Je zorgt ervoor dat alles gewoon goed wordt geregeld en verzorgd. 

Het HR gedeelte van de functie zal bestaan uit: 

  • Selecteren van potentiële nieuwe medewerkers.
  • Verwerken van: indiensttredingen, wijzigingen, uitdiensttredingen.
  • Salarisadministratie.
  • Up-to-date blijven op het gebied van HR.

Het voeren van sollicitatie- en evaluatiegesprekken behoort niet tot de functie. Mocht je passie ook op dat gebied liggen dan is het uiteraard wel bespreekbaar.

Als Office manager ben jij onmisbaar binnen de organisatie: 

  • Je mag jezelf ook Happiness officer noemen omdat je maandelijks een geweldige activiteit organiseert. 
  • Je zorgt voor een constante voorraad van koffie, lunch, fruit en vrijdagmiddagborrel versnaperingen. Sommige collega’s functioneren namelijk niet zonder koffie. 
  • Je beheert de bedrijfs mailbox: alles wat je zelf kan beantwoorden is super, maar als je het niet weet kan je het ook doorsturen naar een collega. 
  • Je voert kleine financiële taken uit, want gelukkig hebben we een boekhouder voor de grote financiële taken:
    • Versturen van maandelijkse facturen naar onze klanten.
    • Doorsturen van inkomende facturen naar de boekhouding.
    • Kleine aankopen t.b.v het kantoor.

Het aantal uur per week dat je zal gaan werken moet bij jou passen. Voor de functie is het minimum aantal uren 24, verspreid over minimaal 3 werkdagen. Maar dit kan ook te spreiden zijn over 4 dagen, met 6 uur per dag. Als je meer wil werken is dat ook mogelijk. Je dagen en tijden zijn dus erg flexibel in te richten.

Wie ben jij:

  • Je vindt het helemaal geweldig om dingen te regelen en organiseren. Alles is bij jou tot in de puntjes uitgewerkt.
  • Je kan schakelen tussen veel kleine taken die je gedurende de werkweek tegenkomt.
  • Je kan prioriteiten stellen tussen de verschillende werkzaamheden.
  • Beheersing van Nederlandse en Engelse taal. 
  • Interesse voor het HR vakgebied.
  • HR gerelateerde opleiding of werkervaring in het HR vakgebied is een pré.
  • Woonachtig in de omgeving van Dordrecht of Enschede.

Uren per week: 24 - 40 uur
Locatie: Enschede of Dordrecht (je zal vanuit één van deze locaties werken)
Thuiswerken: Incidenteel thuiswerken is mogelijk
Salarisindicatie: €2.400 - €2.800 o.b.v. 40 uur
Extra’s: gezamenlijke lunch, fruit, wekelijkse vrijdagmiddagborrel, telefoonabonnement

 

Wil jij weten hoe het is om te werken bij Cofano? Lees dan snel hier door!

Werken bij Cofano

Interesse?

Stuur dan een e-mail naar vacature@cofano.nl.
N.B.: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Koffie?

Kwaliteit en aandacht vinden we bij Cofano heel belangrijk, vandaar dat we graag eerst vrijblijvend met je afspreken. Vul hieronder in wanneer je kan en we plannen een afspraak in! Liever direct contact? Bel gerust naar: 085 44 44 534.

Servicedesk

085 - 44 44 532

Kantoor Dordrecht
Burg. de Raadtsingel 93C
3311 JG Dordrecht 
085 - 44 44 530

Kantoor Enschede
Capitool 9
7521 PL Enschede
085 - 44 44 531